Як підписати документ в Word: покрокова інструкція Microsoft Word Document, Excel Workbook, or PowerPoint Presentation: Office 2013, 2010, and 2007
Додавання цифрових підписів до документів в Microsoft Office. Цифрові підписи ідентифікують / аутентифіцирують вас як підписувача документа і дозволяють одержувачам документів перевіряти, що ніхто не змінив вміст документа з моменту його підписання.
Microsoft Office надає два методи для підписання (додавання цифрового підпису) ваших документів.
Метод 1: Додавання невидимого цифрового підпису
Ви можете додати невидиму цифровий підпис в документ Word, книгу Excel або презентацію PowerPoint. Цей підпис не відображається в документі. Замість цього в нижній частині вікна документа з'являється невеликий значок, який означає, що документ був підписаний. Одержувачі можуть натиснути значок, щоб переглянути інформацію про передплатника.
Метод 2: Додавання видимого цифрового підпису
Ви також можете додати видимий цифровий підпис до документа Word або книги Excel. Цей підпис з'являється в документі разом з маленьким значком підпису в нижній частині вікна документа, щоб позначити, що документ був підписаний. Одержувачі можуть двічі клацнути підпис або клацнути значок, щоб переглянути інформацію про пристрій, що підписує.
Примітка. Ви не можете створити підпис всередині презентації PowerPoint.
Як підписати документ Microsoft Word, Excel Workbook або презентацію PowerPoint
Microsoft Office 2013
Скріншоти, наведені в цій інструкції, відносяться до слова Microsoft і майже ідентичні екранам в Excel і PowerPoint.
- Підключіть маркер сертифіката підпису документа.
- в Microsoft Word, Excel або PowerPoint відкрийте документ, який ви хочете підписати.
- У вибраній програмі Microsoft натисніть кнопкуФайл.
- На вкладці Файл натисніть Інформація а потім,
- Microsoft Word
Натисніть Захистити документ > Додати цифровий підпис.
- Microsoft Excel
Натисніть Захистити робочу книгу > Додати цифровий підпис.
- Microsoft PowerPoint
Натисніть Захистіть презентацію > Додати цифровий підпис.
- Microsoft Word
- У вікні Підписати у спадному списку Тип зобов'язання виберіть тип зобов'язань, який найкраще відображає роль підписувача.
- Ніхто
- Створено та затверджено цей документ
- Затверджено цей документ
- Створено цей документ
- У вікні Мета для підписання цього документа введіть свою мету для підписання документа.
- Щоб додати інформацію про підписувача, натисніть кнопкуПодробиці. Тоді, в вікні Додаткова інформація про підпис введіть інформацію та клацнітьOK.
- Далі, в вікні Підписатинатисніть Змінити.
- У вікні Windows Безпека виберіть сертифікат, який ви хочете використовувати для підписання документа, а потім натисніть кнопку OK.
- У вікніПідписати натисніть Підписувати.
- Якщо ви використовуєте сертифікат підписування документів DigiCert®, введіть свій токенний пароль, а потім натисніть кнопку OK.
- У вікні Підтвердження підписупрочитайте повідомлення, а потім натисніть кнопкуOK.
Примітка: Якщо ви позначили пункт Не показувати це повідомлення ще раз , це вікно не з'явиться.
- Документ МАРКУЄТЬСЯ ЯК ФІНАЛЬНИЙ, а в нижній частині вікна документа відображається маленька сторінка з піктограмою стрічки, що означає, що документ був підписаний.
Якщо ви редагуєте будь-яку інформацію в документі, підпис видаляється, і він має бути ліквідований.
- Щоб переглянути інформацію про підписувача, натисніть кнопку Цей документ містить підписи(маленька сторінка з піктограмою стрічки).
Ви також можете натиснути Файл > Інформація >Переглянути підписи.
Microsoft Office 2010
Скріншоти екрана, надані в цій інструкції, є словами Microsoft і майже ідентичні екранам в Excel і PowerPoint.
- Вставте токен сертифіката підпису документів.
- В Microsoft Word, Excel або PowerPoint відкрийте документ, який ви хочете підписати.
- У вибраній програмі Microsoft натисніть кнопку Файл.
- На вкладці Файл натисніть Інформація а потім,
- Microsoft Word
НатиснітьЗахистити документ> Додати цифровий підпис.
- Microsoft Excel
Натисніть Захистити робочу книгу > Додати цифровий підпис.
- Microsoft PowerPoint
Натисніть Захистіть презентацію > Додати цифровий підпис.
- Microsoft Word
- Якщо з'явиться вікно Цифрові підписи Microsoft OfficeнатиснітьOK.
- У вікні Підписати у поліМета для підписання цього документа введіть свою мету для підписання документа.
- Натисніть ще разЗмінити.
- У вікні Windows Безпека під Виберіть сертифікатвиберіть сертифікат, який ви хочете використовувати для підписання документа, а потім натисніть кнопкуOK.
- У вікніПідписатинатисніть Підписувати.
- Якщо ви використовуєте сертифікат підписування документів DigiCert®, введіть свій токенний пароль, а потім натисніть кнопку OK.
- У вікні Підтвердження підписупрочитайте повідомлення, а потім натисніть OK.
Примітка:Якщо ви позначили пункт Не показувати це повідомлення ще раз , це вікно не з'явиться.
- Документпозначається як фінальнийі в нижній частині вікна документа відображається маленька піктограма червоної стрічки, що означає, що документ був підписаний.
Якщо ви редагуєте будь-яку інформацію в документі, підпис видаляється, і він має бути ліквідований.
- Щоб переглянути інформацію про підписувача, натисніть кнопкуЦей документ містить підписи(червона піктограма стрічки).
Ви також можете натиснути Файл > Інформація > Переглянути підписи.
Microsoft Office 2007
Скріншоти екрана, надані в цій інструкції, є словами Microsoft і майже ідентичні екранам в Excel і PowerPoint.
- Вставте токен сертифіката підпису документів.
- IВ Microsoft Word, Excel або PowerPoint відкрийте документ, який ви хочете підписати.
- У вибраній програмі Microsoft натисніть кнопкуMicrosoft Office
- Потім натисніть кнопку Підготовка > Додати цифровий підпис.
- Якщо з'явиться вікноЦифрові підписи Microsoft Officeнатисніть кнопку OK.
- У вікніПідписатиу поліМета для підписання цього документа введіть свою мету для підписання документа.
- Потім натисніть кнопкуЗмінити.
- У вікні Windows безпека у розділі Вибір сертифікатавиберіть сертифікат, який ви хочете використовувати для підписання документа, а потім натисніть кнопку OK.
- У вікніПідписатинатисніть кнопку Підписувати.
- Якщо ви використовуєте сертифікат підписування документів DigiCert®, введіть свій токенний пароль, а потім натисніть кнопку OK.
- У вікніПідтвердження підписупрочитайте повідомлення, а потім натисніть кнопку OK.
Примітка: Якщо ви позначили пункт Не показувати це повідомлення ще раз це вікно не з'явиться.
- Невелика червона піктограма стрічки відображається внизу вікна документа, що означає, що документ був підписаний.
Щоб відредагувати будь-яку інформацію в документі, підпис необхідно видалити, і документ має бути ліквідований.
-
Щоб переглянути інформацію про передплатника, натиснітьЦей документ містить підписи(червона піктограма стрічки).
Ви також можете натиснути символ Microsoft Office, а потім натисніть Підготовка > Переглянути підписи .