Як підписати PDF сертифікатом електронного підпису документ ПДФ Adobe Acrobat Adobe Reader Microsoft Word Document, Excel Workbook, PowerPoint Presentation

Як підписати документ в Word: покрокова інструкція Microsoft Word Document, Excel Workbook, or PowerPoint Presentation: Office 2013, 2010, and 2007

Відображення цифрового підпису в документі Word

Додавання цифрових підписів до документів в Microsoft Office. Цифрові підписи ідентифікують / аутентифіцирують вас як підписувача документа і дозволяють одержувачам документів перевіряти, що ніхто не змінив вміст документа з моменту його підписання.

Microsoft Office надає два методи для підписання (додавання цифрового підпису) ваших документів.

Метод 1: Додавання невидимого цифрового підпису

Ви можете додати невидиму цифровий підпис в документ Word, книгу Excel або презентацію PowerPoint. Цей підпис не відображається в документі. Замість цього в нижній частині вікна документа з'являється невеликий значок, який означає, що документ був підписаний. Одержувачі можуть натиснути значок, щоб переглянути інформацію про передплатника.

Метод 2: Додавання видимого цифрового підпису

Ви також можете додати видимий цифровий підпис до документа Word або книги Excel. Цей підпис з'являється в документі разом з маленьким значком підпису в нижній частині вікна документа, щоб позначити, що документ був підписаний. Одержувачі можуть двічі клацнути підпис або клацнути значок, щоб переглянути інформацію про пристрій, що підписує.
Примітка. Ви не можете створити підпис всередині презентації PowerPoint.

Як підписати документ Microsoft Word, Excel Workbook або презентацію PowerPoint

Microsoft Office 2013

Скріншоти, наведені в цій інструкції, відносяться до слова Microsoft і майже ідентичні екранам в Excel і PowerPoint.

  1. Підключіть маркер сертифіката підпису документа.
  2. в Microsoft Word, Excel або PowerPoint відкрийте документ, який ви хочете підписати.
  3. У вибраній програмі Microsoft натисніть кнопкуФайл.

    Document Signing

  4. На вкладці Файл натисніть Інформація а потім,
    • Microsoft Word

      Натисніть Захистити документ > Додати цифровий підпис.

      Document Signing

    • Microsoft Excel

      Натисніть Захистити робочу книгу > Додати цифровий підпис.

    • Microsoft PowerPoint

      Натисніть Захистіть презентацію > Додати цифровий підпис.

  5. У вікні Підписати у спадному списку Тип зобов'язання виберіть тип зобов'язань, який найкраще відображає роль підписувача.
    • Ніхто
    • Створено та затверджено цей документ
    • Затверджено цей документ
    • Створено цей документ

    Document Signing

  6. У вікні Мета для підписання цього документа введіть свою мету для підписання документа.

    Document Signing

  7. Щоб додати інформацію про підписувача, натисніть кнопкуПодробиці. Тоді, в вікні Додаткова інформація про підпис введіть інформацію та клацнітьOK.

    Document Signing

  8. Далі, в вікні Підписатинатисніть Змінити.
  9. У вікні Windows Безпека виберіть сертифікат, який ви хочете використовувати для підписання документа, а потім натисніть кнопку OK.
  10. У вікніПідписати натисніть Підписувати.
  11. Якщо ви використовуєте сертифікат підписування документів DigiCert®, введіть свій токенний пароль, а потім натисніть кнопку OK.

    Document Signing

  12. У вікні Підтвердження підписупрочитайте повідомлення, а потім натисніть кнопкуOK.

    Примітка: Якщо ви позначили пункт Не показувати це повідомлення ще раз , це вікно не з'явиться.

  13. Документ МАРКУЄТЬСЯ ЯК ФІНАЛЬНИЙ, а в нижній частині вікна документа відображається маленька сторінка з піктограмою стрічки, що означає, що документ був підписаний.

    Якщо ви редагуєте будь-яку інформацію в документі, підпис видаляється, і він має бути ліквідований.

    Document Signing

    Document Signing

  14. Щоб переглянути інформацію про підписувача, натисніть кнопку Цей документ містить підписи(маленька сторінка з піктограмою стрічки).

    Ви також можете натиснути Файл > Інформація >Переглянути підписи.

    Document Signing

Microsoft Office 2010

Скріншоти екрана, надані в цій інструкції, є словами Microsoft і майже ідентичні екранам в Excel і PowerPoint.

  1. Вставте токен сертифіката підпису документів.
  2. В Microsoft Word, Excel або PowerPoint відкрийте документ, який ви хочете підписати.
  3. У вибраній програмі Microsoft натисніть кнопку Файл.

    Document Signing

  4. На вкладці Файл натисніть Інформація а потім,
    • Microsoft Word

      НатиснітьЗахистити документ> Додати цифровий підпис.

      Document Signing

    • Microsoft Excel

      Натисніть Захистити робочу книгу > Додати цифровий підпис.

    • Microsoft PowerPoint

      Натисніть Захистіть презентацію > Додати цифровий підпис.

  5. Якщо з'явиться вікно Цифрові підписи Microsoft OfficeнатиснітьOK.
  6. У вікні Підписати у поліМета для підписання цього документа введіть свою мету для підписання документа.

    Document Signing

  7. Натисніть ще разЗмінити.
  8. У вікні Windows Безпека під Виберіть сертифікатвиберіть сертифікат, який ви хочете використовувати для підписання документа, а потім натисніть кнопкуOK.
  9. У вікніПідписатинатисніть Підписувати.
  10. Якщо ви використовуєте сертифікат підписування документів DigiCert®, введіть свій токенний пароль, а потім натисніть кнопку OK.

    Document Signing

  11. У вікні Підтвердження підписупрочитайте повідомлення, а потім натисніть OK.

    Примітка:Якщо ви позначили пункт Не показувати це повідомлення ще раз , це вікно не з'явиться.

  12. Документпозначається як фінальнийі в нижній частині вікна документа відображається маленька піктограма червоної стрічки, що означає, що документ був підписаний.

    Якщо ви редагуєте будь-яку інформацію в документі, підпис видаляється, і він має бути ліквідований.

    Document Signing

    Document Signing

  13. Щоб переглянути інформацію про підписувача, натисніть кнопкуЦей документ містить підписи(червона піктограма стрічки).

    Ви також можете натиснути Файл > Інформація > Переглянути підписи.

    Document Signing

Microsoft Office 2007

Скріншоти екрана, надані в цій інструкції, є словами Microsoft і майже ідентичні екранам в Excel і PowerPoint.

  1. Вставте токен сертифіката підпису документів.
  2. IВ Microsoft Word, Excel або PowerPoint відкрийте документ, який ви хочете підписати.
  3. У вибраній програмі Microsoft натисніть кнопкуMicrosoft Office

    Document Signing

  4. Потім натисніть кнопку Підготовка > Додати цифровий підпис.
  5. Якщо з'явиться вікноЦифрові підписи Microsoft Officeнатисніть кнопку OK.
  6. У вікніПідписатиу поліМета для підписання цього документа введіть свою мету для підписання документа.

    Document Signing

  7. Потім натисніть кнопкуЗмінити.
  8. У вікні Windows безпека у розділі Вибір сертифікатавиберіть сертифікат, який ви хочете використовувати для підписання документа, а потім натисніть кнопку OK.
  9. У вікніПідписатинатисніть кнопку Підписувати.
  10. Якщо ви використовуєте сертифікат підписування документів DigiCert®, введіть свій токенний пароль, а потім натисніть кнопку OK.

    Document Signing

  11. У вікніПідтвердження підписупрочитайте повідомлення, а потім натисніть кнопку OK.

    Примітка: Якщо ви позначили пункт Не показувати це повідомлення ще раз це вікно не з'явиться.

  12. Невелика червона піктограма стрічки відображається внизу вікна документа, що означає, що документ був підписаний.

    Щоб відредагувати будь-яку інформацію в документі, підпис необхідно видалити, і документ має бути ліквідований.

    Document Signing

    Document Signing

  13. Щоб переглянути інформацію про передплатника, натиснітьЦей документ містить підписи(червона піктограма стрічки).

    Ви також можете натиснути символ Microsoft Office, а потім натисніть Підготовка > Переглянути підписи .