Приклади використання PDF сертифіката електронного підпису документів ПДФ сертифікація друк в Україні Adobe PDF AATL

Certified Document Services
Adobe Approved Trust List certificates

Приклади використання PDF сертифікатів

Основна частина документів, які вимагають підпису - контракти, податкові форми, листи відшкодування, акти, рахунки ... список нескінченний, а це означає, що витрати на їх реалізацію величезні. Чи є просте рішення? - Та це використання електронного підпису або eSignatures. Чому?

  1. Це економить ваш час.
    Просто подумайте про те, скільки часу ви витратили даремно, чекаючи зустрічі і підписання документів, коли ви могли б інвестувати в більш плідні завдання. Перехід на цифрові документи, що мають обов'язкову юридичну силу, спрощує ваш робочий процес і призводить до того, що вам більше не потрібно мати справу з довгими ланцюжками затвердження, стежити за зацікавленими сторонами, нескінченний друк, сканування документів. За допомогою сертифіката для підпису документів ви зможете не тільки автоматизувати запити підписи, а й запобігти людську помилку, додаючи призначені для користувача поля, що налаштовуються і попередньо заповняються. Ви також можете використовувати шаблони, щоб уникнути повторного створення одних і тих же документів і інтегруватися з вашими улюбленими додатками, такими як Google Диск, Dropbox і Evernote для управління файлами.
  2. Ви скоротите накладні витрати.
    Скільки ваша компанія витратила на папір? Принтери І ремонт принтера? Чорнило? Ви знаєте відповідь: можливо, навіть більше, ніж ви думаєте;) Насправді також ймовірно, що ви платите комусь за виконання таких адміністративних завдань, як друк, відправка факсів та подача документів, про вартість відправки паперової поштою взагалі говорити не доводиться. Поворот в дійсно безпаперове робоче середовище і використання ПДФ сертифікатів буде більш рентабельним і ефективним, оскільки ви зможете заощадити гроші, витрачені на папір, і інвестувати їх замість цього в процеси, які збільшують прибуток. Ви навіть отримаєте шанс допомогти Матері-Землі, зберігаючи ліс.
  3. Забезпечте кращий досвід роботи з клієнтами.
    Змусити когось погодитися підписати щось досить складно; просто уявіть собі, наскільки утомливо було б, щоб ваші клієнти або підрядники підписували стопку за стопкою купу ваших документів. Навіть для вас це громіздкий процес, а подумайте про те, наскільки обтяжливий цей процес для ваших клієнтів. Автоматизуйте операції і запропонуйте своїм клієнтам кращий досвід. Сертифікат для підпису документів ПДФ може допомогти вам в цьому, оцифровуючи необхідні документи і дозволяючи залученим людям підписувати все чітким, впорядкованим чином.
  4. Підвищення ефективності.
    Впровадження PDF сертіфкатов у ваші внутрішні процеси призводить до підвищення економічної ефективності компанії. Це може заощадити хвилини, години, дні або навіть місяці дорогоцінного часу, витраченого на отримання підпису керівників різних відділів. Якщо ви цінуєте ефективність і продуктивність і хочете скоротити час і витрати, необхідні для завершення транзакцій, зробіть використання сертифікатів для підпису документів частиною ДНК вашої компанії, і ваші співробітники зможуть направити свою енергію на вирішення виробничих питань.
  5. Простота використання.
    Використання PDF сертифікатів спростить роботу вашої компанії і ваших клієнтів. Документи можна підписувати у будь-якому місці в будь-який час на будь-якому пристрої. Сертифікати відповідають основним вимогам eSignature, включаючи ESIGN, UETA і European eIDAS. Всі підписи є безпечними, юридично обов'язковими і зашифровані найвищою мірою.
Top ^